nirvana <3
So da kummt ez a wengl text zu jeden meine friends^^ und a büddl hehe lol

Zerst mal mei Lumbaas^^.:



Ja des is mei Schatzi ^^ hmm.. ja Radlweg war scho toll wie ma auch an dem 2. Büddl sieht und sterne schaua^^hihi war des toll..

So Bibi:

Ja mei kleune^^ naja du bist scho mei Bazzii ach ja wann brauchst'n wieder mei hilfe^^ ich zie mei Inliner a... HDL

So Jule du alte Rockerbraut ne schmarn aber du bist scho die äterste Rockhörerin vo uns vier ja was gibts nu zu sagen mit dir kann ma echt sau viel scheiß machen Radlweg (kleine Schwester entlaufen)

Hab leider kei einzelbild vo dir aber dafür hast du am meisten text lol

Mei süße Barbie^^

komm ma mal zu dir ich weis zur zeit san ma net so gut aufeinander zu sprechen bist aber mei liebste, süßeste, schnuckeligste, palimpalim, stöckelschuh kathl wo ich hab HDGDL^^

Ja Katja:

Du machst ja Sherazade konkurenz^^ naja bin mega froh dich kenna glernt zu haben ham ma ja a scho einigen Spaß ehabt hihi Leuchtenberg HDL

Grubi:
Ich hab leider kein büddl vo dir assa des wo nu die anderen drauf san ich brauch also unbedingt a büddl vo dir mei blondi^^ naja hab dich a volle lieb mega sogar bussi

Ja Resi

Dich hab ich ja da schön troffen mei kleine mausi hihi palimpalim HDGGGGGGGGGDL

Falte:

ICh wollt eig. vo die oberminis kei büddln eine dao aber des bild muss rein. Weil da Falte kehrt einfach auf so a seite^^

So ez kumma mal zum Mr. T.^^ Ich hab leider bloß ein büddl vo dir und des kann ich da net reintun weil du da mit mir tanzt des büddle is so schlimm ich weis net ob du des scho mal gsehn hast aber ich brauch auf jedenfall a anderes vo dir hdl

Denise!!!

Ez hab ich endlich a büddle vo denise ^^ bin echt froh dass wir uns kenna glernt ham HDL


So an alle anderen ich hab euch natürlich nicht vergessen aber ich hab ja kei büddln vo euch also schickts mas per e-mail oder ka ja also habadeer^^

home
über
gästebuch
kontakt
archiv
my friends
pics
böhse onkelz
Stundenplan
Kussregeln^^
Kurt Cobain

jule
forum
katha
lisa

designer
influence

Gratis bloggen bei
myblog.de